Splošni pogoji spletne trgovine Združenja delodajalcev Slovenije

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Združenja delodajalcev Slovenije (v nadaljevanju ZDS) so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

S spletno trgovino upravlja Združenje delodajalcev Slovenije, Dimičeva ulica 9, Ljubljana, matična številka 5848105000, davčna številka SI 16901134, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

 

1. Registracija in postopek nakupa

Registracija uporabnika pri naročilu ni potrebna. Pomeni, da naročilo lahko izvede brez registracije, pri čemer pa je potrebno upoštevati, da se cene za neregistrirane uporabnike razlikujejo od cen za registrirane uporabnike. Za uveljavitev znižane cene za člane Združenja delodajalcev Slovenije je v primeru neregistriranega uporabnika dovolj vpis davčne številke podjetja - člana Združenja delodajalcev Slovenije.

Za izvedbo naročila publikacije je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov) in izbor dostave (osebni prevzem, dostava po pošti). V primeru nakupa podjetja je obvezen tudi naziv podjetja in davčna številka podjetja.

Za izvedbo prijave na dogodek je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov). V primeru prijave podjetja je obvezen tudi naziv podjetja in davčna številka podjetja.

Način plačila je v obeh primerih plačilo po predračunu.

Naročilo:
Naročilo publikacije se prične z izbiro ponujenih publikacij tako, da jih dodate v košarico z gumbom »Naročite«. Za nakup zadošča že ena publikacija. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z gumbom "Naslednji korak". Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz treh korakov: 1 – podatki za nakup, 2 – vnos osebnih podatkov in izbor načina dostave, 3 – povzetek naročila. Postopek naročanja lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili z gumbom »Potrditev naročila« neposredno po povzetku naročila. V tem primeru se za morebitne dodatne informacije obrnite na nas na telefonsko številko 01 563 48 80 ali na e-naslov info@zds.si.

Prijava za dogodek se prične z izbiro prijave na dogodek tako, da jih dodate v košarico z gumbom »Prijavite se«. Po opravljeni izbiri udeležencev, ki jih želite prijaviti na dogodek in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z gumbom "Naslednji korak". Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz treh korakov: 1 – podatki za nakup, 2 – vnos osebnih podatkov, 3 – povzetek naročila. Postopek naročanja lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili z gumbom »Potrditev naročila« neposredno po povzetku naročila. V tem primeru se za morebitne dodatne informacije obrnite na nas na telefonsko številko 01 563 48 80 ali na e-naslov info@zds.si.

Po opravljenem naročilu boste po elektronski pošti prejeli obvestilo s predračunom in z napotki za plačilo predračuna.

 

2. Cene

Vse cene so navedene v EUR (evrih) in vključujejo 9,5 % ali 22 % davek na dodano vrednost (DDV), odvisno od izdelka ali storitve.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.

 

3. Način plačila, potrditev plačila in račun

Način plačila naročila publikacije oz. prijave na dogodek je izključno plačilo po predračunu. Rok za plačilo naročenih publikacij je 8 dni po prejemu predračuna. Rok za plačilo kotizacije za prijavljene udeležence (prijava na dogodek) je pred izvedbo izobraževanja.

Originalni račun bo v fizični obliki:

  • Priložen k potrdilu ob vročitvi naročene publikacije. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za naročeno publikacijo ob prevzemu blaga.
  • Poslan na naslov naročnika po izvedenem dogodku.

Pri poslovanju z javnim sektorjem se izda e-račun, zato se račun v fizični obliki ne pošilja naročniku.

Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

 

4. Dostava in stroški dostave

Dostava plačljivih publikacij, naročenih v spletni trgovini, je vključena v ceno publikacije. S strani pravnih oseb naročene brezplačne publikacije Združenja delodajalcev Slovenije dostavlja kot pošiljko PPN – poštnino plača naslovnik preko Pošte Slovenija. V primeru, da naročnik – pravna oseba z istim nakupom kupi tudi plačljivo publikacijo, se stroškov poštnine ne zaračuna. Fizičnim osebam brezplačnih publikacij ne dostavljamo, možen je samo osebni prevzem na Združenju delodajalcev Slovenije.

Naročila, oddana ob delovnikih do 16. ure, oziroma v petek do 14. ure, bodo obdelana in oddana na pošto v roku 48 ur.

Opozorilo: Rok dostave publikacij začne teči po prejetju plačila.

NAČIN DOSTAVE
Pošiljke dostavlja Pošta Slovenije d.o.o., zato za način dostave veljajo splošni pogoji Pošte Slovenije d.o.o.
Če smatrate, da dostavljalec potrebuje dodatne informacije za izročitev pošiljke, vas prosimo, da izkoristite polje "Opomba" pri podatkih dostave.

Publikacijo lahko po dogovoru tudi sami prevzamete na Združenju delodajalcev Slovenije, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana. V primeru osebnega prevzema bo ponudnik kupca po elektronski pošti obvestil, ko bo blago pripravljeno za prevzem.

Naročila iz tujine obravnavamo posamično in si pridržujemo pravico zavrnitve naročila, brez obrazložitve. Naročilo lahko oddate na info@zds.si.

 

5. Pravica do odstopa od naročila

ODSTOP OD NAROČILA PUBLIKACIJE:
Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če vsota plačil, ki jih mora uporabnik opraviti na podlagi pogodbe, ne presega 20,00 EUR.

Odstop od naročila kupec pošlje na naslov Združenje delodajalcev Slovenije, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana, s pripisom Spletna prodaja ali po elektronski pošti na naslov info@zds.si.

V primeru odstopa od naročila mora kupec prejeto blago nemudoma ali najkasneje v 14 dneh po prejemu vrniti ali po pošti na zgoraj navedeni naslov prodajalca ali ga osebno prinesti na prevzemno mesto ponudnika.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od tedaj, ko bo ponudnik prevzel vrnjeno blago. Prejeto plačilo se kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil.

ODSTOP OD PRIJAVE NA DOGODEK:
Dogodek se izvede ob zadostnem številu prijavljenih udeležencev. ZDS g.i.z. si pridržuje pravico do odpovedi oz. spremembe izvedbe dogodka zaradi nezadostnega števila prijavljenih udeležencev ali zaradi višje sile (npr. bolezen predavatelja).

 

6. Reklamacije

Reklamacije bodo upoštevane, v kolikor ponudnik ni spoštoval dogovora pri naročilu (ni dostavil naročenega izdelka ali pa je le tega dostavil poškodovanega). Ponudnik se zavezuje, da bo navedene napake odpravil v najkrajšem možnem času.

Združenje delodajalcev Slovenije si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če ni priloženega računa,
  • če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži,
  • če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.

 

7. Varnost

Združenje delodajalcev Slovenije uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

 

8. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Politiko varstva zasebnosti in piškotkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Večino strani v spletni trgovini se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno zbiranje nekaterih vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa in dostave izdelkov. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z ZVOP-1.

Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, vaš e-naslov pa lahko uporabljamo za neposredno trženje naših enakih ali podobnih izdelkov ali storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini.

 

9. Odveza odgovornosti

Združenje delodajalcev Slovenije ne odgovarja za uporabo spletne trgovine Združenja delodajalcev Slovenije in za morebitno škodo, povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne slikovne prikaze prodajnih izdelkov, je potrebno vse slikovne prikaze jemati kot simbolične in tako ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

10. Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last Združenja delodajalcev Slovenije, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene na spletni strani, so last Združenja delodajalcev Slovenije ter njegovih pogodbenih partnerjev in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja Združenja delodajalcev Slovenije.

Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.

Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

 

11. Pritožbe in spori

Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Ljubljani.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko svetovnega spleta. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte info@zds.si ali na poštni naslov Združenje delodajalcev Slovenije, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana ali osebno na naslovu ponudnika.

Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

12. Upravljavec spletne trgovine

Upravljavec spletne trgovine ZDS na spletni strani www.zds.si je Združenje delodajalcev Slovenije, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana.

Podatki o upravljavcu:
Združenje delodajalcev Slovenije, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana
Matična številka: 5848105000
Davčna številka: SI 16901134
Telefon: 01 563 48 80
E-pošta: info@zds.si

Združenje delodajalcev Slovenije

Ljubljana, 15.1.2019