WEBINAR: Varstvo osebnih podatkov v delovnih razmerjih v ─Źasu epidemije ­čśĚ

Dodajte v koledar
12:00 - 15:15

WEBINAR ­čĺ╗

Kotizacija

─îlani ZDS

99,00 €

Ne─Źlani ZDS

149,00 €

DDV NI VKLJU─îEN!

Vklju─Źuje udele┼żbo na webinarju in gradivo.

Pri pla─Źilu kotizacije upo┼ítevajte popuste, ki se se┼ítevajo: dva ali ve─Ź udele┼żencev -10 %┬ápopust za vsakega udele┼żenca.

Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pri─Źetkom na transakcijski ra─Źun ┼ít. SI56 0201 1001 5672 692.┬áNa podlagi pla─Źila boste prejeli povezavo za dostop do spletnega webinarja.

Prora─Źunski uporabniki vpi┼íite ob elektronski prijavi v polje opombe rok pla─Źila, ob registraciji predlo┼żite naro─Źilnico.

Prijava na dogodek

Prijave┬ásprejemamo┬ádo zapolnitve mest┬áoziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobra┼żevanja, do 10:00 ure. Za morebitna vpra┼íanja smo na voljo na 01/563 48 87.

Pisne odjave┬á(info@zds.si) upo┼ítevamo do 2 delovnih dni pred za─Źetkom izobra┼żevanja, sicer zara─Źunavamo kotizacijo v celoti.┬á

Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobra┼żevanje? Pi┼íite nam na e-naslov┬ámartin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.

Dodatne informacije

Martin ┼ámal─Źi─Ź
E-naslov: martin.smalcic@zds.si 

Webinar bo potekal┬ápreko aplikacije Zoom. Za udele┼żbo na webinarju si lahko predhodno nalo┼żite aplikacijo ali pa boste to storili pred dogodkom po prejetih navodilih.┬áNavodila ter povezavo za spremljanje in udele┼żbo na webinarju boste prejeli dan pred dogodkom na e-naslov, ki ga boste navedli pri prijavi na dogodek.

Priporo─Źi izobra┼żevanje

Izobra┼żevanje lahko priporo─Źite svojim znancem, tako, da v polje vpi┼íete elektronski naslov.

pošlji povezavo

man 59468201

┼áirjenje oku┼żb z novim korona virusom je ┼ítevilna podjetja prisililo k hitremu uvajanju in nadzorovanju dela na daljavo, v dileme glede dopustnosti zbiranja in posredovanja podatkov o oku┼żenosti in zdravstvenem stanju, glede merjenja telesne temperature in druge nove izzive.


Na spletnem seminarju bomo podali odgovore na vpra┼íanja, s katerimi se v ─Źasu epidemije sre─Źujejo tako delodajalci kot zaposleni.

ÔŚ╝ MNENJA PRETEKLIH UDELE┼ŻENCEV

  • Zelo dobro predavanje in uporabno v praksi.
  • Razumljiva razlaga, dobri prakti─Źni primeri.

ÔŚ╝ NE SPREGLEJTE:

  • Predavanje bo vodil┬ámag. Andrej Tom┼íi─Ź, namestnik informacijske poobla┼í─Źenke
  • Pri pla─Źilu kotizacije upo┼ítevajte popuste, ki se se┼ítevajo:┬ádva ali ve─Ź udele┼żencev - 10 % popust┬áza vsakega udele┼żencane ustreza? Pi┼íite nam na e naslov┬áinfo@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu

­čĹë Na seminarju bomo podali odgovore na vpra┼íanja, s katerimi se v ─Źasu epidemije sre─Źujejo tako delodajalci kot zaposleni, kot npr. ali je dopustno:

  • posredovanje diagnoze delodajalcu s strani medicine dela;
  • zahtevati predlo┼żitev razporeda o delu partnerja delodajalcu;
  • testiranje zaposlenih;
  • snemanje sestankov in letnih razgovorov prek spletnih komunikacijskih platform;
  • zahtevati fotografije delovnega mesta na domu;
  • notranje razkritje podatka o oku┼żbi delavca;
  • zahtevati potrdilo o delavniku partnerja za delodajalca;
  • meriti in hraniti podatke o telesni temperaturi zaposlenih;
  • nadzorovati karanteno;
  • zahtevati podpisovanje posebnih izjav (npr. o neoku┼żenosti, o nezmo┼żnosti za delo itd.)
  • zahtevati namestitev aplikacije ┬╗OstaniZdrav;
  • posredovanje potrdila o neoku┼żenosti dru┼żinskih ─Źlanov s korona virusom delodajalcu;
  • zahtevati uporabo zasebnega telefona/ra─Źunalnika v slu┼żbene namene;
  • prevezati telefonske klice na zasebne telefone zaposlenih;
  • obvezno obve┼í─Źanje delodajalca o oku┼żbi s korona virusom;
  • uporabljati posebno opremo za merjenje obsega uporabe ra─Źunalnika pri delu na domu.

­čĹë Poleg tega pa tudi:

  • na kaj je treba paziti pri uporabi videokonferen─Źnega orodja pri delu na domu;
  • kako varno po┼íiljati zdravstvene podatke po e-po┼íti;
  • na kaj je treba paziti pri uporabi zasebnih naprav (telefonov, ra─ŹunalnikovÔÇŽ) v slu┼żbene namene in
  • kako navedeno ustrezno urediti v internih aktih podjetja.

Predavatelji

mag. Andrej

mag. Andrej Tom┼íi─Ź

Namestnik Informacijske poobla┼í─Źenke

Mag. Andrej Tom┼íi─Ź, na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je diplomiral z zagovorom diplomskega dela Informacijske ceste ÔÇô infrastruktura digitalne ekonomije, strategije in pristopi. Leta 2002 se je zaposlil na Ministrstvu za informacijsko dru┼żbo, kjer je kot ─Źlan eEUROPE+ 2003 Statistical Working Group deloval predvsem na podro─Źju metrike informacijske dru┼żbe in bil ─Źlan naslednjih teles DG INFSO pri Evropski komisiji: eEUROPE +2003 Statistical Working Group, eAccessibility Expert Group, ENISA National Liaison Officer, eEUROPE 2005/ i2010 ter Safer Internet plus Management Committee. Leta 2006 je magistriral iz informacijsko upravljavskih ved na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Pri Informacijskem poobla┼í─Źencu je zaposlen od maja 2006, ukvarja pa se predvsem s pravnimi, tehnolo┼íkimi in dru┼żbeno-ekonomskimi izzivi zasebnosti v informacijski dru┼żbi. Informacijskega poobla┼í─Źenca zastopa v mednarodni delovni skupini IWGDPT in Article 29 Working Party Technology Subgroup. Opravljen ima te─Źaj in izpit za vodilnega presojevalca za standard varovanja informacij ISO/IEC 27001:2005.

Informativni obra─Źun pla─Ź

Za vas smo pripravili priro─Źne obrazce za obra─Źun pla─Źe, obveznosti po podjemni pogodbi ali pogodbi o avtorskem delu, obra─Źun prispevkov za socialno varnost za zasebnike in lastnike zasebnih podjetij, ki nimajo pla─Źe/dru┼żbenike, ter obra─Źun dohodka po pogodbi o opravljanju za─Źasnega ali ob─Źasnega dela, sklenjeni z upokojencem.

Preverite obra─Źun

Bodite na teko─Źem

┼Żelite prejemati e-obvestila o izobra┼żevanjih, ki jih organizira ZDS, in drugih pomembnih novostih?

Prijavite se na e-novice