NOVO❗ Vpliv učinkovite virtualne poslovne komunikacije na odnose

Dodajte v koledar
12:00 - 15:15

WEBINAR delavnica💻

Kotizacija

Člani ZDS

119,00 €

Nečlani ZDS

159,00 €

DDV NI VKLJUČEN!

Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo.

Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:

  • dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca!

Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Na podlagi plačila boste prejeli povezavo za dostop do spletnega webinarja.

Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.

Prijava na dogodek

Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 10:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.

Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. 

Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.

Dodatne informacije

Martin Šmalčič
E-naslov: martin.smalcic@zds.si 

Webinar bo potekal preko aplikacije Zoom. Za udeležbo na webinarju si lahko predhodno naložite aplikacijo ali pa boste to storili pred dogodkom po prejetih navodilih. Navodila ter povezavo za spremljanje in udeležbo na webinarju boste prejeli dan pred dogodkom na e-naslov, ki ga boste navedli pri prijavi na dogodek.

Priporoči izobraževanje

Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.

pošlji povezavo

Stika med sodelavci znotraj podjetja in zunanjimi sodelavci je danes ogromno. Verjetno bi lahko delež stikov v živo in virtualno dobro ponazorili z razmerjem 80:20, v korist virtualne komunikacije.

Virtualni stik je drugačen. Vpliva neverbalne komunikacije je bistveno manj, kar je treba nadomestiti s prilagojenim načinom govora, izražanja in izbire besed. Vsi stiki so krajši, saj je koncentracija slabša. Prav zato pomaga, če znamo bistvo sporočila dobro strukturirati, glede na namen, ki ga želimo doseči.

Slika1

Večina ljudi na ZOOMU je (še vedno) dolgočasnih. Ko so pri besedi. In dolgočasijo tiste, ki poslušajo. Pojavi se korelacija. Ti dolgočasiš mene in jaz tebe 💤.
Pri komunikaciji v živo je v eni minuti na voljo do 10.000 neverbalnih znakov. Ko na Zoom-u nekdo pogleda stran nimamo iste slike, istega socialnega konteksta. Ne najdemo skupne točke. 

📍 Kaj pa, če smo res lahko )bolj) zanimivi tudi na ZOOMU-u?

✔️ Nadenite si živahne barve namesto običajne temno modre ali sive, ki "spereta in stanjšata" vaš obraz;

✔️ Monitor je pred večjim oknom, naravna svetloba osvetli vaš obraz; če to ni možno za monitor postavite dve lučki;

✔️ Poslušalcem ponudite več kot svoj obraz, pokažite se od pasu navzgor, da vidijo gestikulacijo; podložite monitor in ga le rahlo potisnite navzdol;

✔️ Sedite zravnano, ne naslanjajte se na stol in ne upogibajte nad mizo;

✔️ Ekran poveča izraze obraza in kretnje, zato naj bo vaša gestikulacija umirjena, naravna in odprta, ne dotikajte se obraza, las, ne pokrivajte ust z dlanmi, ne nagibajte glave; v virtualnem svetu ste zanimivi, če ste všečni.

Ne pozabite: Všečni (ali ne) ste tudi, ko ste tiho! 

◼ Vsebina delavnice

👉 KAKO OMOGOČIMO PRISTNEJŠI STIK

  • Postavimo pravila komuniciranja in pojasnimo njihov namen;

👉 NEVERBALNA KOMUNIKACIJA

  • Kako na virtualni pogovor vpliva položaj zg dela telesa; kaj dosežemo s primernim približevanjem ekranu;
  • Kaj počnemo z nogami in rokami;
  • Kako vzdržujemo stik z udeleženci;
  • Nekaj pravil za dame;
  • Zakaj črtasta in drugače “okrašena” oblačila niso primerna;
  • Kako je s svetlobo in izbiro ozadja; je virtualno ozadje vedno res najprimernejše;
  • Kako se odzovemo, če komunikacijo zmoti neželeni dražljaj (vsiljivec v ozadju, zvonec …);

👉 OSNOVNA PRAVILA VERBALNEGA KOMUNICIRANJA:

  • Način govora online (hitrost, intonacija, pavze, glasnost);
  • Učinek poslovnega klepeta in kako ga po potrebi podaljšamo;
  • Kako spodbujamo komunikacijo, zagotavljamo osredotočenost in preverjamo, če sodelavci dejansko sledijo;
  • Osnove asertivne komunikacije;
  • NEASERTIVNE besede in besedne zveze in kako jih nadomestimo;
  • Kako vplivamo na virtualno časovno, prostorsko in retorično razdaljo: izbrane tehnike ETOSA, PATOSA, LOGOSA za boljši stik;
  • Vprašanja so pri virtualni komunikaciji nujna (količina, kako jih zastavljamo, vrste vprašanj, sledljivost odgovorom);
  • Aktivno poslušanje nadomešča neverbalno komunikacijo;
  • Kako vzdržujemo pozornost s strukturiranimi sporočili glede na namen (4MAT, MADE format, model nasprotnega mnenja);

Predavatelji

Mojca

Mojca Žirovnik

Poslovna komunikacija d.o.o.

Profesorica angleščine in geografije (FF, Ljubljana). Trenerka NLP (Society of NLP, dr Richard Bandler). Certificiran poslovni team coach (ICC, Joseph O'Connor). Končano šolanje Harvardske pogajalske metode (Harvard Law School). Študentka psihoterapije, specializantka psihoanalitične psihoterapije (Univerza Sigmunda Freuda). Avtorica številnih člankov in petih priročnikov na temo poslovnega komuniciranja.

Informativni obračun plač

Za vas smo pripravili priročne obrazce za obračun plače, obveznosti po podjemni pogodbi ali pogodbi o avtorskem delu, obračun prispevkov za socialno varnost za zasebnike in lastnike zasebnih podjetij, ki nimajo plače/družbenike, ter obračun dohodka po pogodbi o opravljanju začasnega ali občasnega dela, sklenjeni z upokojencem.

Preverite obračun

Bodite na tekočem

Želite prejemati e-obvestila o izobraževanjih, ki jih organizira ZDS, in drugih pomembnih novostih?

Prijavite se na e-novice