WEBINAR: Poslovna odli─Źnost ­čĆć Kultura vedenja, poslovni bonton, se znamo obna┼íati?

Dodajte v koledar
09:00 - 12:30

WEBINAR ­čĺ╗

Kotizacija

─îlani ZDS

99,00 €

Ne─Źlani ZDS

149,00 €

DDV NI VKLJU─îEN!

Vklju─Źuje udele┼żbo na webinarju in gradivo.

Pri pla─Źilu kotizacije upo┼ítevajte popuste, ki se se┼ítevajo:

  • dva ali ve─Ź udele┼żencev -10 %┬ápopust za vsakega udele┼żenca.

Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pri─Źetkom na transakcijski ra─Źun ┼ít. SI56 0201 1001 5672 692.┬áNa podlagi pla─Źila boste prejeli povezavo za dostop do spletnega webinarja.

Prora─Źunski uporabniki vpi┼íite ob elektronski prijavi v polje opombe rok pla─Źila, ob registraciji predlo┼żite naro─Źilnico.

Prijava na dogodek

Prijave┬ásprejemamo┬ádo zapolnitve mest┬áoziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobra┼żevanja, do 10:00 ure. Za morebitna vpra┼íanja smo na voljo na 01/563 48 87.

Pisne odjave┬á(info@zds.si) upo┼ítevamo do 2 delovnih dni pred za─Źetkom izobra┼żevanja, sicer zara─Źunavamo kotizacijo v celoti.┬á

Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobra┼żevanje? Pi┼íite nam na e-naslov┬ámartin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.

Dodatne informacije

Martin ┼ámal─Źi─Ź
E-naslov: martin.smalcic@zds.si 

Webinar bo potekal┬ápreko aplikacije Zoom. Za udele┼żbo na webinarju si lahko predhodno nalo┼żite aplikacijo ali pa boste to storili pred dogodkom po prejetih navodilih.┬áNavodila ter povezavo za spremljanje in udele┼żbo na webinarju boste prejeli dan pred dogodkom na e-naslov, ki ga boste navedli pri prijavi na dogodek.

Priporo─Źi izobra┼żevanje

Izobra┼żevanje lahko priporo─Źite svojim znancem, tako, da v polje vpi┼íete elektronski naslov.

pošlji povezavo

─îeprav nekateri nepremi┼íljeno trdijo, da lahko vljudnostna pravila in knjige o lepem vedenju kot staro kramo zme─Źemo v smeti, praksa vsak dan na vseh podro─Źjih na┼íega ┼żivljenja dokazuje, da ljudje potrebujemo dolo─Źena pravila vedenja, pravila v komunikaciji s partnerjem, otroki, s kolegi, pa na delovnem mestu in s poslovnimi partnerji, strankami.
Potrebujemo pravila komunikacije z drugimi ljudmi. Ta zunanja podoba na┼íega vedenja pa nam v─Źasih povzro─Źa te┼żave.
Pravila lepega vedenja so obstajala in bodo tudi v prihodnosti, seveda pa so odraz dolo─Źenega ─Źasa, razmerij mo─Źi ter oblasti in socialne strukture.
Sodobna pravila so izoblikovana v tej smeri, da nam pomagajo pri povezovanju, da krepijo medsebojno razumevanje, strpnost, obzirnost do drugih in druga─Źnosti, vzpodbujajo nas k pripravljenosti, da pomagamo drug drugemu, vedno manj nas utesnjujejo, upo┼ítevajo tudi generacijske razlike, so sprejemljiva, hkrati pa niso dogmati─Źna.
To pa je ┼że kar cel niz elementov, ki nam omogo─Źajo prijetno po─Źutje v vsakodnevnih situacijah od jutra do ve─Źera.
Prav je, da jih dobro poznamo, saj nam omogo─Źajo, da se bomo bolj samozavestno in odlo─Źno zna┼íli v razli─Źnih poslovnih situacijah, to pa lahko pripomore k ┼íe bolj┼íemu poslovnemu uspehu in ┼íe ve─Źji odli─Źnosti in seveda prijetnej┼íemu.

partnership 2750186

ÔÜť Program:

  • pravila sodobnega evropskega bontona (novosti v poslovnem svetu, odnos mo┼íki, ┼żenska, zasebno ┼żivljenje, vra─Źa se romantika,ÔÇŽ)
  • preprosta formula s katero si vedno lahko pomagamo, v kulturi vedenja, v bontonu, ─Źe smo v dilemi, zadregi, tako zasebno kot poslovno
  • ─Źas je dragocen, ┼íe vedno velja, da je to─Źnost vljudnost kraljev, (kak┼íne zamude so ┼íe sprejemljive, kak┼íne zapovedi nam prina┼íajo dru┼żabni dogodki, sestanki, konference, tiskovne konference, zasebna dru┼żenja,ÔÇŽ)
  • nekaj nasvetov glede delovnega bontona, vljudno vedenje udele┼żencev v delovnem okolju
  • sprejem poslovnih partnerjev, gostov, strank, dobrodo┼ílica, kako postopamo, ko smo sami v vlogi gostov
  • desno pravilo in pravilo bli┼żine
  • vstopanja v prostore, dvigala, hoja po stopnicah,
  • pravilen odnos do tajnice, poslovne sekretarke, do sodelavcev
  • kaj je dobro vedeti o komunikaciji s podrejenimi in seveda nadrejenimi
  • kje nam bonton postavlja meje v komuniciranju s strankami, poslovnimi partnerji, kaj storiti ─Źe ga polomimo
  • kaj nam prina┼íajo posebnosti poklica v smislu prave komunikacije
  • neverbalno komuniciranje, govorica telesa, nasmejan ali zlovoljen obraz, poslovna govorica telesa na┼ía prednost in prilo┼żnost
  • sestavine in potek uspe┼ínega komuniciranja, kakovost komuniciranja, oblike komuniciranja
  • sporo─Źila telesa v komuniciranju, sporazumevanja in branje med vrsticami, trinajst najpogostej┼íih kretenj (govorica rok, nog, o─Źi, znaki prevare in la┼żi, telo poka┼że kam si ┼żelimo,ÔÇŽ)
  • predstavljanje, naslavljanje
  • rokovanje, kdo komu prvi ponudi roko, kak┼íen je pravilen stisk roke
  • tikanje ali vikanje
  • pozdravljanje, pravica ali dol┼żnost
  • nikoli ve─Ź ne bomo imeli druge prilo┼żnosti, da naredimo prvi vtis
  • imena in nazivi, kdaj gospe in kdaj gospodi─Źne
  • olikan poslovni sestanek, (nekaj nasvetov za dobro izpeljan sestanek, razgovor, predstavitev sodelavcev, kako pravo─Źasno zaklju─Źiti, kdo lahko vstopa v prostor, ko sestanek ┼że poteka,ÔÇŽ)
  • pitje kave na sestankih ni dru┼żabni obred, postre┼żba med sestanki in sre─Źanji
  • kdaj in kako izro─Źamo poslovne vizitke, kak┼íne so pravilno oblikovane slu┼żbene vizitke, ─Źemu je namenjena prazna hrbtna stran
  • upo┼ítevanje prednostnega vrstnega reda in poznavanje pravil (koga prej pozdraviti, komu prej ponuditi roko, sede┼żni red in posedanje na sestankih,...)
  • tiskovne konference, izjave za medije, kako ravnati ─Źe smo govorci na prireditvah, zdravice in zahvale
  • uporaba stacionarnih in prenosnih telefonov
  • kam prilepiti ┼żve─Źilni gumi, nekaj nasvetov za kadilce, prisluhnejo pa lahko tudi nekadilci
  • je vedenje pri mizi res tako pomembno
  • delovni zajtrki, poslovna kosila in ve─Źerje, (vse kar je potrebno vedeti, ─Źe ┼żelimo dobro izpeljati poslovno kosilo ali ve─Źerjo, pravilna uporaba pribora, kdo pri obroku prvi za─Źne jesti in kdo zaklju─Źi, kdaj povedati zdravico ali zahvalo, koliko ─Źasa traja poslovni obrok, kako pojesti posamezne jedi
  • poku┼íanje vina in vinski snobizem, zakaj s penino ne trkamo, zobotrebci so stvar preteklosti, romanti─Źna ve─Źerja v dvoje,ÔÇŽ)
  • kultura obla─Źenja, obleka v delovnem ─Źasu za gospoda in gospo, obla─Źila za sve─Źane prilo┼żnosti, prosti ─Źas, higiena sodobnega ─Źloveka, osebna urejenost, kdaj ┼íe zami┼żati na eno oko, (vse kar je potrebno vedeti o izrazih business formal, business standard, business casual, smart casual, sporty casual,...)
  • poudarek na kulturi obla─Źenja glede na posebnost poklica
  • kultura obdarovanja v poslovnem svetu in zasebno, kaj pa podkupnine
  • pravilno sedenje za gospo in gospoda, kam s torbicami in poslovnimi torbami
  • pisna komunikacija, na─Źela uspe┼ínega sporo─Źanja
  • elektronska komunikacija, elektronska po┼íta, internet, netiketa
  • medkulturne razlike

Predavatelji

Bojana

Bojana Košnik Čuk

Bonton d.o.o.

Mednarodno priznana strokovnjakinja s podro─Źja diplomatskega in poslovnega protokola. Je direktorica in lastnica podjetja Bonton, d. o. o. (podjetje za svetovanje, posredovanje in organizacijo v sklopu katerega deluje tudi ┼áola poslovnega in diplomatskega protokola bontona). Izvaja samostojna predavanja in delavnice o diplomatskem, poslovnem protokolu in kulturi vedenja, na posameznih ministrstvih in drugih dr┼żavnih institucijah, ┼ítevilnih podjetjih, ┼íolah, v zadnjem ─Źasu tudi v tujini, predvsem v Italiji in Hrva┼íki.

Informativni obra─Źun pla─Ź

Za vas smo pripravili priro─Źne obrazce za obra─Źun pla─Źe, obveznosti po podjemni pogodbi ali pogodbi o avtorskem delu, obra─Źun prispevkov za socialno varnost za zasebnike in lastnike zasebnih podjetij, ki nimajo pla─Źe/dru┼żbenike, ter obra─Źun dohodka po pogodbi o opravljanju za─Źasnega ali ob─Źasnega dela, sklenjeni z upokojencem.

Preverite obra─Źun

Bodite na teko─Źem

┼Żelite prejemati e-obvestila o izobra┼żevanjih, ki jih organizira ZDS, in drugih pomembnih novostih?

Prijavite se na e-novice