Marketing z vplivneži

Dodajte v koledar
09:00 - 13:15

ZDS, Predavalnica – visoko pritličje, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana

Kotizacija

Člani ZDS

130,00 €

Nečlani ZDS

180,00 €

DDV NI VKLJUČEN!

Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev. Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste: dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca. Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.

Prijava na dogodek

IZOBRAŽEVANJA - Prijava na izobraževanja

Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 10:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.

Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. 

Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje?  Pišite nam na e naslov  info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.

Dodatne informacije

Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si

Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.

Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.

Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.

Priporoči izobraževanje

Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.

pošlji povezavo

Inovativni pristop za doseganje potrošnikov!

 

Splošno o seminarju

Vplivneži (influencers, ang.) na spletu ustvarjajo vsebino, pridobili pa so tudi velik doseg in verodostojnost v očeh svoje publike. V svojih objavah na družbenih omrežjih izpostavljajo izdelke, storitve in različne ponudbe, zato so postali zanimivi tudi za podjetja. Ta se v iskanju prepričljivih načinov trženja in novih oglaševalskih prostorov vse pogosteje opirajo na vplivneže.

Obenem pa prihaja do zavajanj uporabnikov, zavajanj naročnikov in potrošnikov, slabo premišljenih in neučinkovitih kampanj. Podjetja se zato soočajo s številnimi nejasnostmi, negotovostmi in vprašanji.

Znanje, izkušnje in številni primeri vam bodo pomagali pri preseganju teh težav.

Na seminarju bomo odgovorili na ključna vprašanja, s katerimi se srečujejo podjetja pri sodelovanju z vplivneži:

  • Kako vemo, kdo je zares vplivnež?
  • Na katere pasti moramo biti pozorni pri sodelovanju z vplivneži?
  • Kako vplivneže predhodno preverimo?
  • Kako se lotimo kampanje?
  • Kako merimo uspešnost kampanje z vplivneži?

Ob tem bomo pogledali še primere dobrih in slabih praks, ki vam bodo dali dodatne ideje za lastno delo.

Komu je izobraževanje namenjeno:

Seminar je namenjen podjetjem, ki tržijo izdelke končnim uporabnikom in jih zanimajo inovativni načini trženja. Marketing z vplivneži je najbolj zanimiv in popularen za področja, kot so moda, lepota in ličenje, zdravje, fitness, potovanja ter življenjski slog.

Ne spreglejte:

  • Seminar bo vodila Tamara Langus, strokovnjakinja za spletni marketing ter poznavalka marketinga z vplivneži.
  • Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste: dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca.
  • Morebitna vprašanja, vezana na tematiko seminarja, pošljite na info@zds.si najkasneje tri delovne dni pred seminarjem, odgovore boste izvedeli na seminarju.

Program

Od 9:00 do 13:15

Vplivneži

  • Kdo so vplivneži?
  • Vrste vplivnežev

Marketing z vplivneži in ustvarjanje zgodb

  • Vloga vplivnežev v marketinški strategiji
  • Prednosti in pasti sodelovanja z vplivneži
  • Načini sodelovanja z vplivneži

Snovanje kampanje

  • Kje in kako najdemo vplivneže?
  • Postavljanje ciljev
  • Elementi uspešne kampanje
  • Merjenje uspešnosti
  • Načini plačila

Odmor s pogostitvijo in druženjem je predviden ob 10:45 uri

Predavatelji

Tamara

Tamara Langus

Svetovalka za digitalno komuniciranje in strokovnjakinja za družbena omrežja

Tamara Langus je komunikologinja, ki se zadnjih enajst let ukvarja predvsem s spletnim marketingom. Pred tem je bila tekstopiska v oglaševalskih agencijah in spletna urednica v spletnih agencijah. Zadnjih šest let je delala kot svetovalka za spletni marketing in urednica družbenih omrežij pri Turizmu Ljubljana, kjer je dosegala odlične rezultate, ki so še dodatno krepili mednarodno prepoznavnost Ljubljane. Tam je tudi snovala kampanje z vplivneži in sodelovala s številnimi domačimi in tujimi vplivneži. Za podjetja pripravlja izobraževanja o poslovnem komuniciranju prek družbenih omrežij in o marketingu z vplivneži.

Informativni obračun plač

Za vas smo pripravili priročne obrazce za obračun plače, obveznosti po podjemni pogodbi ali pogodbi o avtorskem delu, obračun prispevkov za socialno varnost za zasebnike in lastnike zasebnih podjetij, ki nimajo plače/družbenike, ter obračun dohodka po pogodbi o opravljanju začasnega ali občasnega dela, sklenjeni z upokojencem.

Preverite obračun

Bodite na tekočem

Želite prejemati e-obvestila o izobraževanjih, ki jih organizira ZDS, in drugih pomembnih novostih?

Prijavite se na e-novice