LinkedIn = št. 1 & najboljše orodje sodobnega kadrovika/HRM

Dodajte v koledar
09:00 - 14:15

ZDS, Predavalnica – visoko pritličje, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana

Kotizacija

Člani ZDS

140,00 €

Nečlani ZDS

190,00 €

DDV NI VKLJUČEN!

Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev.

Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste: dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca.

Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.

Prijava na dogodek

IZOBRAŽEVANJA - Prijava na izobraževanja

Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 10:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.

Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. 

Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje?  Pišite nam na e naslov  info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.

Dodatne informacije

Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si

Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.

Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.

Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.

Priporoči izobraževanje

Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.

pošlji povezavo

Med kadroviki v Evropi družbena omrežja visoko kotirajo in postajajo najhitreje rastoči vir kakovostnih kadrov. Med vsemi je na prvem mestu LinkedIn (agencije 58 %, podjetja 52 %).

Zakaj je LinkedIn št. 1 orodje vsakega sodobnega kadrovika/ HRM?

  • LinkedIn je poslovno omrežje, ima 500+ milijonov članov, uporablja ga več kot 50 % poslovnih ljudi na svetu.
  • Visoko se uvršča na Googlu in drugih brskalnikih.
  • V Sloveniji ima osebni profil na LinkedInu 280.000+ poslovnih uporabnikov.
  • Platformo uporablja že 9 milijonov podjetij iz 200 držav.
  • Povprečno pa se na dan pridruži 172.800 novih uporabnikov.
  • Kadroviki imajo preko LinkedIna dostop do največje baze podatkov, ki omogoča najti, raziskati ter doseči prave kandidate (tako aktivne kot tudi pasivne iskalce zaposlitve).
  • Le 20 % potencialnih kandidatov aktivno išče zaposlitev - vendar se jih kar 80 % zanima za pravo novo priložnost.

KOMU JE SEMINAR NAMENJEN?

Seminar je namenjen vodjem oddelkov, vodjem kadrovskih in splošnih služb, kadrovskim delavcem, HRM-managerjem, strokovnim sodelavcem, odgovornim za kadrovsko področje, odgovornim za izobraževanje v podjetjih in vsem, ki se v praksi ukvarjate s kadrovskim področjem.

KORISTI ZA UDELEŽENCE

  • Kako poiskati in pritegniti idealne kandidate na Linkedinu?
  • Razložili vam bomo uporabo LinkedIna za zaposlovanje pasivnih potencialnih kandidatov.
  • Kako povečati učinkovitost vaših zaposlitvenih oglasov za 80 %?
  • Kako predstaviti kulturo vaše organizacije potencialnim kandidatom?
  • LinkedIn premium Recruiter Lite / Recruiter.
  • Kako nastaviti pravi "cevovod" novih potencialnih kandidatov?

NE SPREGLEJTE:

  • Strokovna izvajalka mag. Brigita Lazar Lunder, strokovnjakinja s področja marketinga in prodaje.
  • Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste: dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca,
  • Ali vam razpisan termin ne ustreza? Pišite nam na info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu

Program:

od 8:30 do 9:00
Registracija

9.00 – 10.30

Uvod - Kako so družbena omrežja spremenila pokrajino kadrovanja?

  • Veliki 3: dinamika omrežij
  • Uporaba posameznih družbenih medijev kadrovanje
  • Kadrovanje 3 dejavniki: stroški, kakovost, hitrost / čas

LinkedIn – najboljši prijatelj sodobnega kadrovika

  • LinkedIn metrika
  • 9 težav, ki vam jih lahko pomaga rešiti LinkedIn
  • Ali bo delovalo tudi za vaš posel?

10.30 – 11.00
Odmor s pogostitvijo

11.00 – 12.30
Vse se začne z vašo zgodbo

  • Vaš osebni profesionalni branding
  • Kaj je osebni profesionalni profil na LinkedInu?
  • 4 ključne sestavine osebnega profila na LinkedInu
  • Kako ustvariti profil, ki "kadruje"?
  • Strategija objav
  • Metrika, ki je pomembna
  • Primeri odličnih osebnih profilov kadrovnikov
  • Najpogostejše napake
  • Etika

Stran podjetja na LinkedIn je ključna

  • Urejanje strani podjetja
  • Pretvarjanje stranke v privržence
  • Oglaševanje
  • Globlji vpogled v analitiko
  • Primer odličnih strani podjetij na LinkedInu

Kako z LinkedInom poiskati idealnega kandidata?

  • Kako najti in pritegniti najboljše pasivne iskalce zaposlitve?
  • Upravljajte svoj »vodovod« talentov.
  • Upravljanje s potencialnimi kandidati Premium: Talent Pipeline, LinkedIn Recruiter
  • 5 najboljših praks kadrovanja na LinkedInu
  • Metrika kadrovanja

12.30. – 12.45
Krajši odmor

12.45. – 14.15
Kako z LinkedInom ciljati na pravega kandidata

  • Na novo odkriti zaposlitveni oglasi (kako povečati učinek za 80 %)
  • Premium zaposlitveni oglasi - kako spraviti oglase za delo na vrh liste
  • Kako razširiti doseg vaših oglasov?

Kako lahko povečate učinkovitost oglasov s pomočjo svojih sodelavcev?

  • Ciljani oglasi za zaposlovanje
  • Osebni in učinkoviti oglasi za nova delovna mesta
  • Oglasi o zaposlitvi in družbeni mediji

Kako predstaviti vašo blagovno znamko in kulturo delodajalca na LinkedInu?

  • 6 korakov do močnejše blagovne znamke
  • Blagovna znamka delodajalca = Karierne strani (Career Pages)
  • 5 korakov do odličnih Career Pages
  • Kako prilagoditi sporočila vaše blagovne znamke delodajalca posameznim kandidatom?
  • Kako predstavite svoje najbolj pomembne oglase za delo?
  • »Talent Brand Index« merjenje moči vaše blagovne znamke delodajalca
  • Svetovno najbolj ugledni delodajalci

Mnenja in primeri o LinkedIn rešitvah za zaposlovanje (Evropa)
AppSense, Astralis, Astreya, ACCBC, Consolidated Contractors Company, Huntress Group, ITV, L'Oréal, PepsiCo, Serco, Unilever.

Predavatelji

mag. Brigita

mag. Brigita Lazar Lunder

Strokovnjakinja s področja marketinga in prodaje

Mag. Brigita Lazar Lunder, MBA ima več kot 25-letne izkušnje v marketingu in prodaji slovenskih in tujih blagovnih znamk. Sodeluje na mednarodnih konferencah (že več kot 150), je avtorica številnih člankov o LinkedInu. Že več let svetuje slovenskim in tujim podjetjem pri učinkoviti uporabi LinkedIna za prodajo, marketing in upravljanje človeških virov; med njimi so AMZS, KD Group, CMT, Lek, Slovenska turistična organizacija (STO), Gospodarsko razstavišče, Odelo, GoOpti, Pošta Slovenije, Abanka, Belinka, Sibo Group, Pivovarna Laško, TSmedia, Plastika Skaza, Bisnode, EPPS, Cirtuo, Gatewy2Enterprise. Z LinkedInom je pridobila večino poslovnih priložnosti iz ZDA, Avstralije, Velike Britanije, Nemčije, Slovenije in jadranske pokrajine. Vzpostavila je mrežo neprecenljivih poslovnih stikov. Njen profil na LinkedInu je med 1 % najbolj obiskanih na svetu.

Informativni obračun plač

Za vas smo pripravili priročne obrazce za obračun plače, obveznosti po podjemni pogodbi ali pogodbi o avtorskem delu, obračun prispevkov za socialno varnost za zasebnike in lastnike zasebnih podjetij, ki nimajo plače/družbenike, ter obračun dohodka po pogodbi o opravljanju začasnega ali občasnega dela, sklenjeni z upokojencem.

Preverite obračun

Bodite na tekočem

Želite prejemati e-obvestila o izobraževanjih, ki jih organizira ZDS, in drugih pomembnih novostih?

Prijavite se na e-novice