Ključ do pozitivnih sprememb za dvig motivacije zaposlenih!

Dodajte v koledar
09:00 - 12:00

ZDS, predavalnica - Visoko pritličje, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana

Kotizacija

Člani ZDS

109,00 €

Nečlani ZDS

149,00 €

DDV NI VKLJUČEN!

Vključuje udeležbo na seminarju, gradivo in pogostitev.

Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:

  • dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca.

Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. 

Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.

Prijava na dogodek

Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 10:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.

Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. 

Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.

Dodatne informacije

Martin Šmalčič

Telefon: 01 563 48 87
E-naslov: martin.smalcic@zds.si

Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.

ZDS Logotip Delodajalska akademija CMYK 1

Priporoči izobraževanje

Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.

pošlji povezavo

Zaradi sprememb na trgu se mora veliko podjetij prilagajati, kar zahteva veliko motiviranost zaposlenih. Ljudje na splošno ne želijo sprememb, to jim povzroča stres, zato krizo lahko velikokrat uporabljajo za izgovor.

Kaj lahko v tem novem okolju stori posamezno podjetje? Današnje okolje zahteva, bolj kot kadarkoli prej :

  1. novo miselnost in
  2. visoko psihično in čustveno stabilnost.

Zaposleni lahko prepoznajo priložnosti, če imajo pravo miselnost –takšno, ki jim bo dovolila sprejeti odgovornost, vzbudila pripravljenost na sodelovanje in osredotočenost na skupni cilj. Turbulentni časi niso le vir problemov - so tudi vir mnogih priložnosti.

Tako kot vrhunski športniki, tudi vodilni kader potrebujejo dobro psihično in čustveno stabilnosti.

Čeprav čustva močno vplivajo na naše vedenje, je dolga leta veljalo, da se jih na delovnem mestu ne spodobi izražati ali jih sploh imeti. Čustva so nosilni steber samo motivacije. Čustva so tista, ki nas spravijo v gibanje. To nazorno prikazuje tudi angleška beseda EMOTION (čustva), ki izhaja iz korena MOTION (gibanje). E-MOTION … ČUSTVA usmerjajo, sproščajo ali blokirajo 80% življenjske energije! Čustvena inteligentnost postaja pomemben del našega poslovnega vsakdana, ker prav čustva v veliki meri vplivajo na uspeh celotne organizacije. Čustvene kompetence so tiste, ki ločijo izjemne vodje od povprečnih. Kar 85-90 % uspešnosti je mogoče povezati s čustveno inteligenco.

Čustvene kompetence pa niso pomembne le za delovno uspešnost, močno vplivajo tudi na fizično in duševno zdravje zaposlenih ter njihovo zadovoljstvo pri delu.

helping each other g2c2994c3c 19202

VSEBINA TRENINGA:

  • Novi poslovni pristopi za nove čase / VinKom model - TRZIN
  • Koraki do notranje motivacije do dela, ki ne popusti.
  • Kako stres in konfliktne odnose uporabimo za razvoj osebnega potenciala?
  • Kako razvijati čustveno inteligentnost pri zaposlenih?

SVETOVNI KNOW HOW S PODROČJA UVAJANJA SPREMEMB V POSLOVANJE
Da stres škoduje zdravju to vemo vsi, da pa stres pogosto izvira iz naše notranjosti in si ga ustvarimo sami, pa žal ni več tako splošno znano. Uspešni poslovneži se namreč dobro zavedajo, kako ima zagrenjen delavec uničujoč vpliv nase in na vse v svojem neposrednem delovnem okolju - naloga predavateljice je, da vam pokaže pozitivne vzvode kako iz osebne in globalne krize.

Ko enkrat razumemo celoto, sprejmemo odgovornost za razvijanje svojih potencialov in ne obtožujemo drugih za svoj neuspeh. To je vstopnica na poti do osebnega in poslovnega uspeha!

Predavatelji

Florence Maria

Florence Maria Bratuž

se osredotoča na inspirativno vodstvo in organizacijsko kulturo, ki temelji na njenih 25-letnih izkušnjah v avtomobilski industriji. V svoji karieri je začela kot prodajna svetovalka v domačem družinskem podjetju in nadaljevala na vodstvenih pozicijah na naslednjih področjih: prodaja, področno vodenje poslovalnic uvoznika, upravljanje z odnosi s strankami, skrb za zadovoljstvo kupcev, organizacija izobraževanj. Te izkušnje so jo pripeljale do vloge predavatelja, trenerja - coacha in kriznega managerja za boljše poslovne rezultate ter izboljšanje medosebnih odnosov med zaposlenimi. Deluje kot Inspirational in Emotional Coach, ki vzpostavi dobre odnose med zaposlenimi in ima licenco Profiles International za svetovalca razvoja potenciala v zaposlenih. Kot krizni manager pomaga postaviti podjetju pravo poslanstvo, ki v zaposlenih prebudi duha. Preko zgodbe vzpostavi motivacijske vzvode z namenom prebujana notranje motivacije do dela, ki ga opravljajo. Predavateljica je tudi avtorica knjige ODZOVI SE NA KLIC, ZAŽIVI SVOJ POKLIC!

Informativni obračun plač

Za vas smo pripravili priročne obrazce za obračun plače, obveznosti po podjemni pogodbi ali pogodbi o avtorskem delu, obračun prispevkov za socialno varnost za zasebnike in lastnike zasebnih podjetij, ki nimajo plače/družbenike, ter obračun dohodka po pogodbi o opravljanju začasnega ali občasnega dela, sklenjeni z upokojencem.

Preverite obračun

Bodite na tekočem

Želite prejemati e-obvestila o izobraževanjih, ki jih organizira ZDS, in drugih pomembnih novostih?

Prijavite se na e-novice