WEBINAR: Kako se lotiti reorganizacije podjetja in nove sistemizacije delovnih mest?

Dodajte v koledar
09:00 - 12:30

WEBINAR 💻

Kotizacija

Člani ZDS

130,00 €

Nečlani ZDS

170,00 €

DDV NI VKLJUČEN!

Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev.

Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:

  • dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca.

Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.

Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.

Prijava na dogodek

Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 10:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.

Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. 

Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.

Dodatne informacije

Martin Šmalčič
E-naslov: martin.smalcic@zds.si 

Webinar bo potekal preko aplikacije Zoom. Za udeležbo na webinarju si lahko predhodno naložite aplikacijo ali pa boste to storili pred dogodkom po prejetih navodilih. Navodila ter povezavo za spremljanje in udeležbo na webinarju boste prejeli dan pred dogodkom na e-naslov, ki ga boste navedli pri prijavi na dogodek.

Priporoči izobraževanje

Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.

pošlji povezavo

»Spremembe so edina stalnica« je izrek, ki je v poslovnem svetu že dolgo poznan. Vendar za mnogo podjetij ni več dovolj, da se lotevajo samo manjših popravkov, ampak so zaradi spremenjenih zahtev kupcev in visokega konkurenčnega okolja, pogosto prisiljena v korenite spremembe poslovanja. Pa naj si bodo to: sprememba poslovne strategije, prenova poslovnih procesov, digitalizacija poslovanja ali reorganizacija podjetja, ali vse skupaj. V takih primerih je ključna naloga vodstva in kadrovikov upravljanje sprememb in priprava sistema za nadaljnje izboljšave. Cilj reorganizacije torej ni samo določitev spremenjenih vlog in odgovornosti zaposlenih, temveč tudi vzpostavitev organizacije, ki se bo hitro odzivala tudi v prihodnje. Za dosego teh ciljev pa vodstvo in kadroviki potrebujejo primerne pristope in dobre prakse, kar bomo tudi prikazali na seminarju.

Izobraževanje je namenjeno:

  • kadrovikom,
  • vrhnjemu in srednjemu managementu,
  • članom nadzornega sveta,
  • lastnikom in skrbnikom poslovnih procesov,
  • vodjem projektov, kadrovikom in drugim odgovornim za spremembe.

Ne spreglejte:

  • Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo: dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca!
  • Ali vam razpisan termin ne ustreza? Pišite nam na e naslov info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.

Program:

  • ­ Kdaj je potrebna reorganizacija podjetja?
  • ­ Vrste organiziranosti in slabosti funkcionalne organiziranosti.
  • ­ Primerjava modelov funkcionalne organiziranosti in procesne organizacije.
  • ­ Kako procesni pristop pomaga pri odpravljanje funkcionalnih silosov?
  • ­ Vzpostavitev odgovornosti pri vodenju in izvajanju delovnih aktivnosti.
  • ­ Kako vzpostaviti zakladnico organizacijskega znanja?
  • ­ Kako učinkovito usposabljati novozaposlene?
  • ­ Vrednotenje delovnih mest.
  • ­ Kako nagrajevati zaposlene na podlagi delovne uspešnosti?
  • ­ Kako se lotiti reorganizacije in nove sistemizacije delovnih mest – prikaz dobre prakse?

Predavatelji

mag. Gorazd

mag. Gorazd Buh

BIPLUS d.o.o.

Mag. Gorazd Buh, MscBA, ima 16-letne vodstvene izkušnje iz področij prodaje in trženja, uvedbe CRM ter upravljanja poslovnih procesov (BPM). V preteklosti je aktivno deloval v časopisnem založništvu. Bil je zaposlen na Časniku Finance d.o.o., svetoval je Dnevniku d.d. in Delu d.d... Zadnja leta je direktor podjetja BIPLUS d.o.o., ki nudi storitve na področju: prenove poslovnih procesov, uvedba sistemov CRM in izvajanje usposabljanj iz področja BPM in CRM. Pri svojem delu uporablja različne pristope: od neodvisnih pregledov poslovnih procesov do aktivnega vključevanja zaposlenih pri iskanju rešitev. Vse to vodi do hitrejših implementacij projektov v podjetjih in boljše pripravljenosti zaposlenih na spremembe. Znanja iz področja upravljanja poslovnih procesov, vodstvene izkušnje ter poznavanje orodij so mu omogočile, tudi uspešno sodelovanje pri izdelavi načrtov za poslovno prestrukturiranje v večjih slovenskih podjetjih.

Informativni obračun plač

Za vas smo pripravili priročne obrazce za obračun plače, obveznosti po podjemni pogodbi ali pogodbi o avtorskem delu, obračun prispevkov za socialno varnost za zasebnike in lastnike zasebnih podjetij, ki nimajo plače/družbenike, ter obračun dohodka po pogodbi o opravljanju začasnega ali občasnega dela, sklenjeni z upokojencem.

Preverite obračun

Bodite na tekočem

Želite prejemati e-obvestila o izobraževanjih, ki jih organizira ZDS, in drugih pomembnih novostih?

Prijavite se na e-novice