Asertivni pogovor v neprijetnih situacijah na delovnem mestu kot varovalni dejavnik proti izgorelosti

Dodajte v koledar

 ZDS, Predavalnica – visoko pritličje, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana

Kotizacija

Člani ZDS

130,00 €

Nečlani ZDS

190,00 €

DDV NI VKLJUČEN!

Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev. Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste: dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca. Za prijave do 31.8.2018 dodaten 10 % popust! Popusti se seštevajo! Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692, sklic 00 24102018_davčna številka. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.

Prijava na dogodek

IZOBRAŽEVANJA - Prijava na izobraževanja

Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 10:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.

Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. 

Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje?  Pišite nam na e naslov  info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.

Dodatne informacije

Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si

Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.

Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.

Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.

Priporoči izobraževanje

Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.

pošlji povezavo

Spoštovani,

zaradi odjave iz izobraževanja se je na delavnici sprostilo eno mesto. Prijavite se lahko do 14:00 ure, v torek, 23.10.2018.

Vabljeni!

Namen delavnice:

Neprijetnim situacijam na delovnem mestu se enostavno ne moremo izogniti. Ko pa se zgodijo je najpomembnejše, da se želimo in predvsem znamo pogovoriti. V nasprotnem primeru neprijetna situacija vztraja, negativno vpliva na odnose in rezultate. Cilj takšnega pogovora je, da znamo vzbuditi željo po spremembi vedenja. Takšne komunikacije se je treba naučiti, kot vsake druge veščine, ki jo uporabljamo v vsakdanjem življenju. Tudi to je eden izmed načinov, kako poskrbimo za dobro počutje na delovnem mestu in preprečujemo izgorelost zaradi slabih odnosov.

Komu je delavnica namenjena:

  • Delavnica je namenjena vsem, ki želite na delovnem mestu ohraniti dobre medsebojne odnose in se naučiti, kako sodelovati v pogovoru ob neprijetnih situacijah!

NE SPREGLEJTE:

  • Predavateljica je vrhunska strokovnjakinja z bogatimi izkušnjami na področju medsebojne komunikacije in pogajanj. Znanje in izkušnje je pridobivala tudi v tujini, med drugimi na Univerzi Harvard.
  • Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
    • dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca,
    • za prijave do 31.8.2018 dodaten 10 % popust
  • Delavnica je namenjena za skupine do 15 udeležencev.
  • Nov termin: 26.3.2019, več na povezavi

Program:

od 9:00 do 14:00

  1. Dobri medosebni odnosi kot ključni varovalni dejavnik proti izgorelosti.
     
  2. Korelacija med dobrimi medosebnimi odnosi in poslovnimi rezultati.
     
  3. Najpogostejše neprijetne situacije, njihove značilnosti in vpliv na posameznika.
     
  4. ALTERNATIVNO VEDENJE KOT TEMELJ ASERTIVNEGA (ODLOČNEGA IN SAMOZAVESTNEGA) KOMUNICIRANJA (čustva in njihova vloga v medosebni komunikaciji, empatija in sočustvovanje, komunikacijo je potrebno prilagoditi generacijskemu modelu in spolu, asertivna komunikacija pomeni razumeti in spregovoriti o čustvih z namenom poiskati pravo rešitev, tehnika feel-felt-found, tehnika Social Proof).
     
  5. ASERTIVNI ODZIVI V KONKRETNIH SITUACIJAH:
    • Struktura dobrega “problem-solving” pogovora;
    • Kako in kdaj pohvaliti, kdo pohvali koga, kako se na pohvalo odzvati;
    • Kako pravilno izrečemo povratno informacijo (piramida in obratna piramida);
    • Kako izrečemo in kako zavrnemo prošnjo;
    • Kaj storiti, ko nam javno izrečejo kritiko;
    • Kako se odzovemo na črno-belo vprašanje;
    • Kaj storiti, če se pogovarjamo s človekom, ki je prepričan, da vse ve in zna;
    • Kaj storiti, če se sodelavec noče z nami pogovarjati;
    • Kako se pogovarjati s človekom, ki vse obljubi, a na obljube hitro pozabi;
    • Kako ravnati z ljudmi, ki zamujajo;
    • Kako in kdaj se opravičimo;
    • Kako se pogovarjati z negativno naravnanim človekom;
    • Kako sodelovati z ljudmi, ki kar naprej tarnajo.

Odmor s pogostitvijo je predviden ob 10:30 uri in ob 12:30 krajši odmor.

 

Predavatelji

Mojca

Mojca Žirovnik

Poslovna komunikacija d.o.o.

Profesorica angleščine in geografije (FF, Ljubljana). Trenerka NLP (Society of NLP, dr Richard Bandler). Certificiran poslovni team coach (ICC, Joseph O'Connor). Končano šolanje Harvardske pogajalske metode (Harvard Law School). Študentka psihoterapije, specializantka psihoanalitične psihoterapije (Univerza Sigmunda Freuda). Avtorica številnih člankov in petih priročnikov na temo poslovnega komuniciranja.

Informativni obračun plač

Za vas smo pripravili priročne obrazce za obračun plače, obveznosti po podjemni pogodbi ali pogodbi o avtorskem delu, obračun prispevkov za socialno varnost za zasebnike in lastnike zasebnih podjetij, ki nimajo plače/družbenike, ter obračun dohodka po pogodbi o opravljanju začasnega ali občasnega dela, sklenjeni z upokojencem.

Preverite obračun

Bodite na tekočem

Želite prejemati e-obvestila o izobraževanjih, ki jih organizira ZDS, in drugih pomembnih novostih?

Prijavite se na e-novice