WEBINAR: Virtualni prodajni razgovor ­čĺ╗ (preko spletnih platform)

Dodajte v koledar
09:00 - 12:15

WEBINAR ­čĺ╗

Kotizacija

─îlani ZDS

119,00 €

Ne─Źlani ZDS

179,00 €

DDV NI VKLJU─îEN!

Vklju─Źuje udele┼żbo na izobra┼żevanju, gradivo.

Pri pla─Źilu kotizacije upo┼ítevajte popuste, ki se se┼ítevajo: dva ali ve─Ź udele┼żencev -10 %┬ápopust za vsakega udele┼żenca!

Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pri─Źetkom na transakcijski ra─Źun ┼ít. SI56 0201 1001 5672 692. Na podlagi pla─Źila boste prejeli povezavo za dostop do spletnega webinarja.

Prora─Źunski uporabniki vpi┼íite ob elektronski prijavi v polje opombe rok pla─Źila, ob registraciji predlo┼żite naro─Źilnico.

Prijava na dogodek

Prijave┬ásprejemamo┬ádo zapolnitve mest┬áoziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobra┼żevanja, do 10:00 ure. Za morebitna vpra┼íanja smo na voljo na 01/563 48 87.

Pisne odjave┬á(info@zds.si) upo┼ítevamo do 2 delovnih dni pred za─Źetkom izobra┼żevanja, sicer zara─Źunavamo kotizacijo v celoti.┬á

Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobra┼żevanje? Pi┼íite nam na e-naslov┬ámartin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.

Dodatne informacije

Martin ┼ámal─Źi─Ź
E-naslov: martin.smalcic@zds.si 

Webinar bo potekal┬ápreko aplikacije Zoom. Za udele┼żbo na webinarju si lahko predhodno nalo┼żite aplikacijo ali pa boste to storili pred dogodkom po prejetih navodilih.┬áNavodila ter povezavo za spremljanje in udele┼żbo na webinarju boste prejeli dan pred dogodkom na e-naslov, ki ga boste navedli pri prijavi na dogodek.

Priporo─Źi izobra┼żevanje

Izobra┼żevanje lahko priporo─Źite svojim znancem, tako, da v polje vpi┼íete elektronski naslov.

pošlji povezavo

ecommerce 2140603

­čôî Druga─Źen prodajni pristop

Osebni stik s strankami je postal omejen. Prodaja poteka (tudi) preko spletnih platform, kjer je prodajni pristop druga─Źen. Slabo poznavanje prodaje preko spletnih platform negativno vpliva na samozavest, prodajni tim je manj prepri─Źljiv, nivo zaupanja stranke ni┼żje, kar vpliva na prodajni rezultat.

PRIPRAVA

ÔŚ╝ SPLO┼áNO

  • Cilj prodaje (kdaj prodajamo in kdaj skrbimo za odnos);
  • Izbira termina in primerno trajanje;
  • Primerna osvetlitev in izbira ozadja;
  • Default video prodaja ali ne;
  • Kako je z odmori;
  • Odstranimo mote─Źe faktorje;
  • Kdaj potrebujemo ÔÇťpomo─ŹnikaÔÇŁ;

ÔŚ╝┬áPITCH DECK OZ PREZENTACIJA

  • Pravilna struktura prezentacije in zaporedje slajdov;
  • Zadostno ┼ítevilo slajdov;
  • Zna─Źilnosti oblikovanja slajdov za virtualno prodajo;
  • Interaktivni placeholder slajdi (oblikovanje in frekvenca)

VIRTUALNI PITCHING

  • Skraj┼íajmo ÔÇťsmall talkÔÇŁ;
  • Struktura:┬á
    • UVOD (posebnosti virtualnega poslovnega klepeta)
    • TRENUTNO STANJE (kako ustvarimo potrebo oz te┼żavo)
    • KONFLIKT (razlika med trenutnim in ┼żelenim stanjem)
    • RE┼áITEV (opis produkta, kaj produkt omogo─Źa, kako re┼íi ┬á te┼żavo, reference oz ┼ítudijski primeri, kratka
    • ┬á predstavitev podjetja, ─Źe je to smiselno)
    • ZAKLJU─îEVANJE PRODAJE (mo┼żni na─Źini zaklju─Źevanja)
  • Razre┼íevanje najpogostej┼íih ugovorov;;
  • Nebesedni elementi (o─Źesni stik, polo┼żaj zg. dela telesa, izbira obla─Źil ÔÇŽ);
  • Na─Źin govora, ki vzdr┼żuje zanimanje;

U─îINKI

ÔŚ╝┬áVsebina delavnice prodajnemu timu omogo─Źi, da:

  • hitro spoznate razlike med klasi─Źno in virtualno prodajo, se la┼żje prilagodite spremembam;
  • pridobite prakti─Źne napotke in jih takoj uporabite v praksi;
  • pristopite k prodaji prepri─Źljivo in po meri stranke;
  • z bolj┼íimi prodajnimi rezultati vplivate na lastno motivacijo in po─Źutje;┬á

Mnenja udele┼żencev preteklih izobra┼żevanj:

  • Odli─Źna predavateljica, izvrstna komunikacija z udele┼żenci.
  • Super ste, le tako naprej!
  • U┼żitek!
  • Odli─Źno predavanje, veliko idej. Hvala! Ve─Ź ─Źasa ┼íe kak┼ínemu primeru.
  • V┼íe─Ź so mi bili konkretni predlogi, kako ravnati v situacijah, ki se pogosto zgodijo v slu┼żbi.
  • Eno bolj┼íih izobra┼żevanj!
  • Nazorno prikazani primeri, ki jih lahko uporabim v slu┼żbi in doma.
  • Odli─Źna predavateljica.

NE SPREGLEJTE:

  • Predavateljica je vrhunska strokovnjakinja z bogatimi izku┼ínjami na podro─Źju medsebojne komunikacije in pogajanj. Znanje in izku┼ínje je pridobivala tudi v tujini, med drugimi na Univerzi Harvard.
  • Pri pla─Źilu kotizacije upo┼ítevajte popuste, ki se se┼ítevajo:┬ádva ali ve─Ź udele┼żencev - 10 % popust┬áza vsakega udele┼żenca
  • Ali vam razpisan termin ne ustreza? Pi┼íite nam na e naslov┬áinfo@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.

­ččí┬áVsebina delavnice

PRIPRAVA

  • priprava ÔÇŁokoljaÔÇŁ za stranko;
  • kako oblikovati pitch deck;

VIRTUALNI PITCH

  • nebesedna komunikacija;
  • kako z glasom pomagamo vzdr┼żevati pozornost;
  • kako preverjamo zbranost stranke;
  • kako in kdaj odgovarjamo na vpra┼íanja;
  • mo┼żni na─Źini zaklju─Źevanja prodaje;

Predavatelji

Mojca

Mojca ┼Żirovnik

Poslovna komunikacija d.o.o.

Profesorica angle┼í─Źine in geografije (FF, Ljubljana). Trenerka NLP (Society of NLP, dr Richard Bandler). Certificiran poslovni team coach (ICC, Joseph O'Connor). Kon─Źano ┼íolanje Harvardske pogajalske metode (Harvard Law School). ┼átudentka psihoterapije, specializantka psihoanalize (Univerza Sigmunda Freuda). Avtorica petih komunikacijskih priro─Źnikov.

Informativni obra─Źun pla─Ź

Za vas smo pripravili priro─Źne obrazce za obra─Źun pla─Źe, obveznosti po podjemni pogodbi ali pogodbi o avtorskem delu, obra─Źun prispevkov za socialno varnost za zasebnike in lastnike zasebnih podjetij, ki nimajo pla─Źe/dru┼żbenike, ter obra─Źun dohodka po pogodbi o opravljanju za─Źasnega ali ob─Źasnega dela, sklenjeni z upokojencem.

Preverite obra─Źun

Bodite na teko─Źem

┼Żelite prejemati e-obvestila o izobra┼żevanjih, ki jih organizira ZDS, in drugih pomembnih novostih?

Prijavite se na e-novice