Namesto konflikta - sodelovanje: moč asertivne komunikacije⚡
Kotizacija
Člani ZDS
129,00 €
Nečlani ZDS
169,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na seminarju / webinarju in gradivo..
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
- dva ali več udeležencev -20 % popust za vsakega udeleženca.
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Na podlagi plačila boste ob spletni izvedbi prejeli povezavo za dostop do spletnega webinarja.
Proračunski uporabniki plačate e-račun po po izdaji končnega računa v 30 dneh, pošljite pa naročilnico na e-naslov info@zds.si .
Prijava na dogodek
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 14:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. Neplačan predračun ne pomeni samodejne odjave od dogodka.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Martin Šmalčič
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Webinar bo potekal preko aplikacije Zoom. Za udeležbo na webinarju si lahko predhodno naložite aplikacijo ali pa boste to storili pred dogodkom po prejetih navodilih. Navodila ter povezavo za spremljanje in udeležbo na webinarju boste prejeli dan pred dogodkom na e-naslov, ki ga boste navedli pri prijavi na dogodek.

Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
V vsakem timu se pojavijo napetosti – to je povsem normalno. Ključno pa je, kako se na njih odzovemo. Konflikti niso nujno nekaj slabega – če jih znamo pravočasno prepoznati in obvladati, lahko postanejo priložnost za rast, boljše odnose in večje zaupanje v ekipi.
Na praktično zasnovanem treningu boste spoznali, kako konflikte preprečiti preden nastanejo in kako se odzvati, ko napetost že obstaja – spoštljivo, jasno in odločno.
◼ Mnenja pretelih udeležencev:
- Res super delavnica in predavateljica.
- dober seminar, zanimiv, nič dolgočasen
- Izvrstno. Če boste seminar ponovili, bom sodelavcem ponudil možnost, da se ga udeležijo.
- Menim, da poznate svoje delo in ste nas odlično informirali, sprejeli ter pogostili. Izjemno sem bila vesela priporočila naj pridemo pravočasno, čaja ob prihodu in vmesne malice. Predavateljica je bila odlična, izkušena in pokazala je iskreni zanos.

Vsebina delavnice:
🧩 KAJ KONFLIKT JE
- Razlika med problemom (izzivom) in konfliktom
- Vrste konfliktov (osebni, odnosni, vsebinski, interesni)
🧩 ZAKAJ PRIDE DO KONFLIKTA
- Različni interesi, potrebe in vrednote
- Nejasno razdeljene vloge in odgovornosti,
- Psihološki sprožilci
🧩 KAKO PREPREČITI KONFLIKT
- Povratna informacija
- Problem solving pogovor namesto pozicij
- Validacija in argumentacija
- Asertivno izražanje nasprotnega mnenja
- Načini ravnanja v konkretnih situacijah
🧩 KAKO REŠITI KONFLIKT
- Razlike med pasivno, agresivno in asertivno komunikacijo;
- Kako se v pogovoru odraža pasivna agresija;
- Načini postavljanja jasnih mej
- Kdaj potrebujemo mediatorja
🧩 ASERTIVNI NAČIN GOVORA
- Prepoznajmo neasertivne besedne zveze;
- Hitrost, glasnost, intonacija;
- Mašila (hitri triki, kako jih odpravimo);
👉 KAJ PRIDOBITE
- Bolje razumete, zakaj konflikti nastajajo, kaj jih pogosto sproži.
- Spoznate, kako komunicirati na način, ki ne zaostruje.
- S hitrimi vajami preizkusite ravnanje v izbranih zahtevnih situacijah
Predavatelji
Mojca Žirovnik
Mojca je študirala na FF v Ljubljani. Po študiju je končala izobraževanje vseh treh stopenj nevrolingvističnega programiranja (NLP) in pridobila naziv NLP coach in trener. Prav tako ima licenco za mednarodno poslovno team coachinjo (ICC) in licenco za trenerko mehkih veščin, ki jo podeljuje London Chamber of Commerce. V Trstu je končala šolanje asertivne komunikacije. Na Harvard Law School je zaključila trening Harvardske pogajalske metode. Končala je študij psihoanalitične psihoterepije in dela kot psihoterapevtka in mediatorka. Je avtorica petih priročnikov s področja poslovnega komuniciranja, med drugim Priročno besedišče poslovne angleščine v praksi, Poslovni dialog v angleščini in Write Confident E-mails in Difficult (Business) Situations. Kot predavateljica, govorka, trenerka in coachinja dela na področju komunikacije, odnosov in t. i. well-beinga.